Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 11:31:40 +0300

Tere!

Muhu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/08678 aadressile 
Saare maakond, Muhu vald, Kuivastu küla, 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare 
tee// Kuivastu alajaam// Kuivastu hotell// Kuivastu sadam// Leppsoo 
(Kuivastu sadama tarbija alajaam ja kaablitrassid) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigimaantee nr 10 puudutav lahendus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26966218>  (menetlus nr: 
427323), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Muhu Vallavalitsus) või menetleja (LUDVIK MÕTLEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister